Algemene voorwaarden Bureau Miss Daad BV (2025)

1. ALGEMEEN EN TOEPASSELIJKHEID

De Algemene Leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, werkzaamheden, offertes en overeenkomsten van Bureau Miss Daad B.V.

2. GRONDSLAG, GEZAGSVERHOUDING EN GELDIGHEID OFFERTE

Tijdens het intakegesprek dienst alle essentiële informatie door de opdrachtgever te worden verstrekt, zodat het WAT helder kan wordt vastgelegd als basis voor het traject. Het vormgeven van HOE het traject wordt uitgevoerd, ligt onder verantwoordelijkheid van Bureau Miss Daad B.V. In samenspraak met de opdrachtgever worden afspraken gemaakt over de planning. De aangeboden offerte is geldig tot 3 weken na dagtekening. Aanpassingen kunnen gedurende het traject alleen gemaakt worden na schriftelijke goedkeuring van de opdrachtgever.

3. TIJDPLANNING

Bureau Miss Daad B.V. is bij de uitvoering van haar opdracht voor een belangrijk deel afhankelijk van informatie, gegevens of medewerking van de opdrachtgever. Vertraging die ontstaat doordat de opdrachtgever niet, niet volledig of niet tijdig de benodigde bijdrage levert, valt buiten de verantwoordelijkheid van Bureau Miss Daad B.V.

4. TARIEVEN EN KOSTEN

In de offerte van Bureau Miss Daad B.V. staan de gehanteerde tarieven en kosten van de opdracht beschreven. Bureau Miss Daad B.V. hanteert een fixed-price of een nacalculatieprijs, waarbij vooraf een vergoeding wordt overeengekomen voor personele en materiële kosten.

5. BETALINGSVOORWAARDEN

Facturatie < €5.000 100% bij gunning van de opdracht incl. eventuele reis- en verblijfkosten;
Facturatie > €5.000 en <€20.00050% bij gunning van de opdracht
50% + eventuele reis- en verblijfkosten na afronding van de opdracht;
Facturatie > €20.000Maandelijks op basis van uitgevoerde activiteiten, tenzij anders afgesproken.
Reiskosten Op basis van daadwerkelijk gemaakt verblijfkosten (indien van toepassing) en aantal kilometers (kortste reisafstand routeplanner) à €0,35 per km.

Betaling van de factuur dient binnen 2 weken na dagtekening te geschieden. Wanneer de opdrachtgever diens betalingsverplichtingen niet nakomt en juridische kosten gemaakt moeten worden (bijv. incassokosten), dan zijn dezen voor rekening van de opdrachtgever.

6. ANNULEREN

Annuleringsvoorwaarden voor geplande bijeenkomsten, zoals o.a. werksessies, lezingen en trainingen etc., zijn als volgt:

Annuleren/wijzigen >10 werkdagen voor geplande datum:Er worden geen extra kosten in rekening gebracht;
Annuleren/wijzigen < 5 werkdagen voor geplande datum:100% wordt in rekening gebracht;
Annuleren/wijzigen <10 werkdagen voor geplande datum:50% wordt in rekening gebracht.

7. ZIEKTE EN VERVANGING

Bureau Miss Daad B.V. maakt bij aanvang van de opdracht afspraken over de persoon / personen die de opdracht zullen uitvoeren. Ook tijdens het traject kan worden voorgesteld om veranderingen aan te brengen in de personele bezetting binnen het traject. Bijvoorbeeld in verband met vervanging door ziekte of het invliegen van specifieke expertise. Bureau Miss Daad blijft verantwoordelijk voor het borgen van de kwaliteit van de activiteiten en gemaakte afspraken in de planning, tenzij anders wordt overeengekomen met de opdrachtgever. Een wijziging in de personele uitvoering kan ook op verzoek van de opdrachtgever in overleg met Bureau Miss Daad B.V. plaatsvinden.

8. TUSSENTIJDSE BEËINDIGING

Zowel de opdrachtgever als Bureau Miss Daad B.V. kan de overeenkomst voortijdig eenzijdig beëindigen. Daarvoor is het nodig dat dit schriftelijk en gemotiveerd aan de wederpartij bekend wordt gemaakt. Daarnaast geldt een opzegtermijn van ten minste één kalendermaand. In overleg worden afspraken gemaakt hoe de opdracht bij tussentijdse beëindiging zo goed mogelijk kan worden overgedragen en/of afgerond.

9. INTELLECTUEEL EIGENDOM

Alle door Bureau Miss Daad B.V. ontwikkelde producten blijven eigendom van Bureau Miss Daad B.V. De opdrachtgever mag, op voorwaarde van correcte bronvermelding, deze producten voor eigen doeleinden gebruiken ook nadat het traject met Bureau Miss Daad B.V. is afgerond. Het intellectueel eigendomsrecht op producten, die door de opdrachtnemer specifiek en op maat voor de opdrachtgever zijn ontwikkeld in het kader van deze overeenkomst, berust bij de opdrachtgever en kan Bureau Miss Daad B.V. met correcte bronvermelding van de opdrachtgever gebruiken voor andere doeleinden.

10. GEHEIMHOUDING

Opdrachtnemer is gehouden alle van opdrachtgever afkomstige gevoelige informatie, bestaande uit bedrijfsmatige of personele gegevens, waarvan opdrachtnemer weet of behoort te weten dat deze vertrouwelijk zijn, geheim te houden. Deze geheimhoudingsplicht geldt zowel tijdens als na afloop van de overeenkomst.

11. AANSPRAKELIJKHEID

Bureau Miss Daad B.V. is aansprakelijk voor tekortkoming in de uitvoering van de opdracht, mits in geval dat deze het gevolg is van opzettelijke onzorgvuldigheid en/of onkunde en/of nalatigheid, waarop de opdrachtgever redelijkerwijze mocht vertrouwen. De aansprakelijkheid voor de schade veroorzaakt door de tekortkomingen, wordt beperkt tot maximaal het bedrag welke Bureau Miss Daad B.V. voor haar werkzaamheden in het kader van de opdracht heeft ontvangen.

12. PRIVACY

Opdrachtgever is Verantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Bureau Miss Daad B.V. is de Verwerker in de zin van de AVG en zal bij de uitvoering van haar werkzaamheden de (persoons)gegevens verwerken ten behoeve van het door de opdrachtgever gestelde doel en niet voor enig ander doel. Contactgegevens van klanten worden gebruikt om uitvoering te geven aan de opdracht en evaluatie na afronding van het traject.



Webproof Webdesign Wordpress